2016. január 7.

The kick start of the new year

Hat. Ja. Az van, hogy tegnap kaptam egy allas ajanlatot, amit eloszor nem akartam elfogadni, habar a mostani fuzetesem duplaja volt a tet. A penz nem minden. Mondjak es mondom en. Ugy volt, hogy tanulni akarok es a mostani munkahelyem mellett ezt megtehettem volna. Igaz az itteni arak mellett egy kanyi fillerem nem maradt volna. 

A pasi nyustolt, hogy ugyan mar, mi ertelme a szabad idonek, ha haszontalanul toltjuk (celozgatva ezzel az altalam valasztott szakra). Fejlodnunk kell. Jo a penz. Ugy tunt nagyon csalodott lenne, ha nemet mondanek ra. Lusta lennek, komfort zonas.

Miutan tenyleg megkaptam az allast, ugy ereztem, hogy basszus, ha erre felvettek, akkor tuti kepes vagyok ra. (Baromi nehez, harom koros interju volt.) Am legyen. Aztan majd jol felre teszek kb 2-3 ev alatt a sulira meg hazikora nekunk, meg minden.)

Elfogadtam. Azota nem beszel velem csak cimszavakban. Kerul. Elmegy, ha itthon vagyok. Neki minden szar. En meg megint tobbet keresek mint o. 

Eltunt es ellenem fordult akkor, amikor szuksegem lenne ra. Ismet.

Ja, amugy meg epp skypeolok a 9 eves unokahugommal. Vegre van sajat fiokja :) Egyem a szivet! 

6 megjegyzés:

  1. szia, a "pasi" alatt a parodat, baratodat ertjuk? Mondjuk ha igen, akkor azt is idezojelbe tennem....

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és hajrá :)
    Én a 12 éves húgommal szoktam skypeolni, tényleg nagyon cukik, ahogy csevegnek:D

    VálaszTörlés
  3. Igen, a parom. Tudtam, hogy ilyen teren o regimodi de hogy mennyire, az meg nekem is uj volt :) Sebaj, ilyen helyzetek soran ismerjuk meg a masikat nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hat öööö, igen, de nem ugy van az is tamogatjuk, buszkek vagyunk stb? na mindegy, nem kotekszem, csak hat azert na :)

      Törlés
    2. Igen, igen. Egyet ertek veled. Ezert mondtam, hogy jo, hogy ilyen helyzetekbe kerulunk most es igy megismerem, semmint jo par ev mulva egy gyerekkel a nyakunkon. Live and learn. :)

      Törlés
  4. Koszi Agi, jo lesz ez! :)

    Jaaa ugye? Meg a kis skype figurak amiket kuld, majd megzabalom. De amugy meg tok nagylanyos :) Kerdeztem kivel szokott beszelgetni, azt mondta apu, batyus meg en <3

    VálaszTörlés