2015. július 30.

Reakcio ido

Par eve megvettem a Chuck Palahnikuk 'Haunted' cimu konyvet, amit elkezdtem olvasni de ez azon konyvek egyike volt, pedig nagyon szeretem a pasast, amit nem tudtam befejezni. Bar abbol az idoszakbol meg van egy-ketto, ami a polcon hever, igy elengedtem a tenyt magam mellett. Tavaly megvettem Chuck Palahniuk 'Kisertettek' cimu konyvet otthon, amit egy darabig gyonyorgettem, vartam a nyari delutanokat, hogy magameva tegyem. A nyar nem jott, igy telen vackolodtam be vele a kanapera. Nem tudtam befejezni. Ma ejjel julius vegen felriadtam ra, hogy ketszer van meg a konyv. 

Van reakcio idom mondhatom.

Par ev mulva arra is rajovok, hogy korbe van rajzolva a testem kretaval, kulonos gondot forditva a logo mellek elfolyasara az aszfalton. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése