2014. április 22.

Igy tortent az...

Elindultam dolgozni a bicon, de utkozben talalkoztunk. Ahogy probaltam elmenni ket auto kozott, o jott szembe es nekem utkozott. Igy elkezdtunk beszelgetni es elindultunk egyutt. A hazaban talaltam magam, ahol meg mindig beszelgettunk, majd mutatott egy darab regi stilusu szonyeget es azt mondta nezzem meg, ezt meg a volt baratnoje valasztotta azert, mert jol fog mutatni ha raesik a kokarda az oltonyerol. Megkerdeztem tole, hogy szomoru e majd megoleltem es hozza bujtam. A kovetkezo pillanatban megcsokolt. Eloszor. Szarnyaltam. Rajottem, hogy elkesek es mennem kell dolgozni, de kozben leszakadt a cipom talpa. A regi iskolamban kotottem ki, ahol nem tudtam hova rakjam a bicom, majd miutan talaltam neki helyet, kiderult, hogy rossz terembe mentem. Atmentem a masikba, ahol a regi igazgatom tartott kozgazdasagi orat es en nagyon orultem, mert imadtam. De egy babaval az oleben tanitott aztan korbe neztem es mindenhol babak ultek...

...aztan felebredtem.

Bico -  kenyes helyzet
Szonyeg - magarahagyottsag
Rossz, szakadt cipo - kedved ellen valo mozgas, magad sem erted miert ragaszkodsz a partneredhez, meghozza szenvedelyesen
Regi iskola igazgato - otleteidet nem tudod megvalositani
Regi iskola - meggondolatlansag, kifecsegtel valamit
Baba - szomorusag, kiszolgaltatott helyzet

Igy tortent az, hogy hosszas huzavona utan, kulombozo jelekre es masokra hallgatva eletemben eloszor elhivtam valakit, akiert rajongok csinalni ezt azt.. 

2 megjegyzés:

  1. Mesélj még! :)
    Kíváncsi vagyok, évek után vissza találtam ide is.

    VálaszTörlés
  2. oo most latom csak! igen, nekem sem artana visszatalalni :) hat akkor hajra ujra meseles!

    VálaszTörlés